【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, March 05, 2013

【Ballet|芭蕾】Ballet Class|芭蕾課

What a special day,
I got force to go learn ballet class with my second older sister!!!

To be honest,
I hate to join some of this classes sometimes,
because there're just full of pretty body girls!!! =[

Recall back from the Yoga class last time,
there's the same too!!!
I always be the fattest girl in the class!!!
What a sh*tty shamed thing!!! =[

By the way,
My sister was complained about
I have an unhappy blackface during the class!!!

BUT...
the truth is I didn't show any unhappy blackface during the class!!!

Maybe that's just my serious "learning" face,
which makes people thought that I was angry or something!!!

Seriously???
My sister told me that I should stand in front of the mirror and look at my face,
see how's it look like!!!

Well,
that's a good idea,
I should start trying about it,
because usually I just used the mirror for my makeup and matching my clothes!!!
*****************************
我二姐问了很多间舞蹈学院,
终于找到一间有教成人芭蕾的,
今天就被她拉去学芭蕾。

说实在的每次上这种课,
我都会很自卑,
因为去上课的人每个身材都不错,
(身材那么好,还运动什么啊???)
和上次的瑜珈班一样,
整个班只有我这个肥婆!!! =[

时间是晚上七点,
我每次的晚餐时间都不会超过七点半,
学到一半就饿死了,
一直看时钟,
心想怎么时间过这么慢,
还要学到几点啊?
虽然很饿可是毕竟我还是蛮喜欢芭蕾的,
所以就很专心的学,
可是我专心认真的样子就被我二姐说:
“为什么你刚才的样子一直脸臭臭!”
“@.@!!!”
真无语!!!

在我家解释是没用的,
最好就是不要解释,
因为对他们来说解释都是一个借口!!!

但是虽然有解释一点点,
她还就告诉我说:
“既然你知道你的样子是这样,
那就多照镜子看自己的样子,
什么时候是怎样的!!!”

说实在的,
除了化妆和衬衣服我还是蛮少照镜子的!!! =[

17 comments:

  1. wow, thanks for comment so much in my blog~ XD
    wish you the best too~

    ReplyDelete
  2. 有成人芭蕾课?我也想学吔,呵呵~~

    ReplyDelete
  3. 你这个肥婆(你自己说的呀)要积极的跳,跳出健康,跳出其他学员那种身材。祝你成功!加油~~

    ReplyDelete
  4. 我觉得可以学自己喜欢的课程,不需要太在意别人,最重要是自己开心享受^^

    ReplyDelete
  5. 芭蕾!?学瑜伽就好,不要勉强自己啦。

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. 芭蕾!?学瑜伽就好,不要勉强自己啦。

    ReplyDelete
  8. 芭蕾!?学瑜伽就好,不要勉强自己啦。

    ReplyDelete
  9. 芭蕾!?学瑜伽就好,不要勉强自己啦。

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. 芭蕾!?学瑜伽就好,不要勉强自己啦。

    ReplyDelete
  13. Well, it is sad to be forced to do something one does not like:)

    ReplyDelete
  14. 如果你真的没兴趣就坦白告诉你二姐啦,我相信只有自己喜欢,才可以学好的!

    ReplyDelete
  15. 要对自己有信心哦,别一直说自己不好看啊!!
    自信就会美了啊(^_^)

    ReplyDelete
  16. [Mr Lonely]You're welcome, have to catch up a lot, I just came back to my blog, I have been missing for almost three weeks!!! =]

    [宅妈]有啊,我二姐找到的,她出问了那老师了,那老师说很多地方不教成人芭蕾因为它会有考试,而它这个可以没有考试所以就有咯,这个地方在Kepong,甲洞这里!!! =]

    [CSL]哈哈哈,对呀,我实在太肥了,又贪吃,家里除了生了孩子那个三姐不算,我最肥了!!! =]

    [小镇姑娘]没有啦,是我个性的关系,一直要做到最好的,不能忍受自己是最差的那个,不是我太在意别人是我自己要求太高!!! =]

    [Momoco]啊??? 我觉得瑜伽更累咯,之前学到都快放弃了,还好去做手术才停了学!!! =]

    [Chen Kings]哈哈哈!!! 谢谢,谢谢!!! 我会的!!! =]

    [joy]But I always forced myself to do a lot of things that I don't like, what to do!!! =]

    [@LIc3 s-h-i-h^s-h-i-h]我家里的情况永远都是他们说了算,插多几句,只是浪费自己的时间在辩论而已!!! =]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.