【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, September 14, 2013

【TaiPo|大埔】牛記餐廳

September 14, 2013, Saturday
已經被遺忘的香港游,但是我還是很想要寫,畢竟去的每一個地方都是值得記錄的,所以我還是慢慢寫吧! 總有一天一定會寫完的(真的但願如此)。 這個幾乎一早出門就直接來到看願望樹,先前沒有吃了任何東西,還是空腹的我,當然會肚子餓。 雖然看到的願望樹是有點失望,但是也要吃早餐啊! 所以順道問了賣許願套裝的嬸嬸,她說向裏面走,有個叫做“牛記餐廳”可以點個早餐來吃。

✈1
✈2 
✈3
簡單的早餐乾炒河粉加個冰凍檸檬茶,這樣簡單就一餐。 事後看到網上對他的評價也沒有很高,就拿我吃的這一碟來説味道平平,吃飽就算。 其實我去香港這麽多次,每次遇到要吃東西的時候,我都是隨便亂找東西吃的,沒有刻意的想要去找什麽道地好吃的食物來吃。 就這樣比例吧,多數人去香港一定是會預先上網找哪裏哪裏有好料吃,而對我來説,吃不是重點,我幾乎找的所有地方都是要去參觀的地方,尤其是建築物或交通工具展示,等到要吃的時候,就是看看附近有什麽這樣就算,所以這就是個人個人的興趣不同。

✈4
Address|地址:Hong Kong, Lam Tsuen, Lam Tsuen Heung Kung Sho Rd|大補林村放馬莆6號

4 comments:

  1. Looks like their famous fried Hor Fun with venison meat!

    ReplyDelete
  2. 哇,2013年的遊記!
    跟我一樣,Give me Five!
    我的歐游也是2013年寫到現在呢!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,慢慢來啦,這個又不是正職,最重要是自己開心!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.