【Newest Updates | 最新博文】

Friday, November 25, 2016

【Gift|禮物】Broken Box|盒子壞掉了

November 25, 2016, Friday
我還真的有夠三八,竟然調轉來寫,上次有提到的兩個驚喜,這個是第一個,那個才是第二個。 第一個的就是這個CD的牌子,Mika拿給我的時候,她就急忙道歉說它的盒子不小心被她拔爛掉了,所以她才用這個來裝,我都還沒來得及想什麼盒子被拔爛掉,她就遞給我這個。

✈1
✈2
✈3
看到裡面寫著CD,這不會是Christian Dior的CD吧? 我沒有看錯,這個真的是Dior的牌子。 她說這個在她公司附近,然後有促銷,所以她才買一個來送我。

✈4
✈5
這個裡面也有個詳細的圖片講解,那個顏色應該塗在眼睛的哪個部分。 這對會化妝的人來說,應該是一個多餘,但我記得我開始學化妝的時候,我都是照著他們的教法來自己學化妝的。

✈6
✈7
✈8
✈9
✈10
✈11
而且特別的是它開啟的方式很特別,有點像機器那樣,蓋子往後退,鏡子就會這樣自己的站起來,感覺真的很酷(我好像放錯重點了,明明人家就是送我化妝品,但是我卻對它裡面的結構比較用興趣,哈哈哈!)

Posts on this date -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.