【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, December 25, 2016

【Gift|禮物】Handmade Christmas Bell|手製聖誕鈴鐺

December 25, 2016, Sunday
在12月中的時候,去了台灣。 回到來的時候,已經是25號了,感謝送我聖誕卡的人朋友們,因為我自己的忙碌,華人農曆新年都過了,現在才有時間來補回,不過沒關係啦。 相信了解我部落格的,都知道我常常都會寫過期的東西,不是不寫,而是等了很久才寫,不過這個才遲了三個月,所以其實算蠻快了。

✈1
✈2
完全純手工製作,本來以為我多年沒有送卡片了,不會有人送我的,謝謝J-Mei,她這年沒有忘記我,還是有把我納入收信人的名單中。

✈3
別出心裁的手工簡單設計,大鈴鐺下面,真的有個鈴鐺。 感謝她的用心和時間,希望我來年會真的有時間再去製作,來個大回禮。 啊! 希望她不介意吧!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.