【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 31, 2016

【Throwback|重温】2016

December 31, 2016, Saturday
在寫著上一篇的時候,那個禮物收到的日子是12月31號,在看回去過往的時候,原來我在每年的最後一天,我都會做個總結,可能是最近太忙的關係吧,我幾乎都把這件事給忘記了。 以往好像都一定會有一些訊息要說,既然來到新的一年了,我怎麼可以忘記的呢? 

回顧2016年,是起起伏伏的一年,不但工作上進行了很大的變化,相信自己也進步不少。 少了很多無謂,但是多了很多充實的事情。 少了那份執著會對自己好一點,身邊的事物也會少了很多麻煩。 轉念間的奇妙,可以把不好的事件變成一個促使你進步的動力。 時間不再浪費,而是更積極,所有的必然,原來做好自己的本份,就問心無愧。

說好每一年給自己一個人的旅行,但是這一年因為工作關係,讓我也間接的在休息的時候,一個人去旅行。 荷蘭遇上了示威,而臨時變卦,讓我可以有足夠的時間,把一個小城市看得更為仔細。 歐洲永遠都是一個讓我一直回顧內心最崇拜的建築夢。 杜拜,一個我怎麼也不會想要去旅遊地方,而我卻在那邊氣溫最差的時候到訪,振奮人心的是那邊卻有我向往的建築物,世界最高的建築物,還有世界最豪華的7星級酒店,讓我不停的看了很多記錄片。


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.