【Newest Updates | 最新博文】

Friday, February 14, 2014

【Airshow|航空展】About the Ticket|購票篇

February 14, 2014, Friday
女人的思維真的來得快,去得也快,我本來想說先寫最新的航空展篇先,所以就寫了這篇。 然後我發現這樣的次序很不對經,所以我又在回到原點,覺得還是不要跳來跳去好,我真的做事有時候會整齊過頭了,比較喜歡按部就班。

✈1
既然上次很清楚的講解後,這篇我就可以比較輕鬆的說下,我在購買入門票上所遇到的困難吧! 在他們官方網站購買和普通買票的網站一樣,都是先登記,以為有這個指定國家的選擇,我就真的以為這票根可以寄出國的。

✈2
✈3
然後也很順利的來到這一頁,我新加坡的朋友,阿佩說可以幫我去拿票,所以我就選擇了這個自行去拿票的方法,不用付郵費。

✈4
✈5
因為她當時不方便,所以我還是用我自己的資料登記,在依據他們所需要的資料,填寫一張委託信給她。 說到這張委託文件,還真的很麻煩,因為我需要打印完,簽名了,再寄會給阿佩,還要附上自己的信用卡和身份證副本,要不是很熟悉的朋友,感覺上還真的蠻危險的。


Event Date: February 16 (Tuesday) ~ February 21 (Sunday), 2016
Time: 9.30am - 5pm
Address: Changi Exhibition Centre, Changi, Singapore.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.