【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, January 03, 2015

【Bentong|文东】Happy Farm Bentong: Vegetable Farm|丰收开心农场之菜园

January 3, 2015, Saturday
原來這一篇被擱置了這麼久,我不能只是清活動文,旅遊文也要來清一清。 這篇久得我都快忘記的文章,還好因為印象深刻,所以還有一些記憶在腦海。 延續著我們到市區吃完冰淇淋後,我們就回到農場裡了。 因為這裡很悠閒,網絡不好,房間也沒有任何娛樂,例如電視,所以我們只好到處走走。

✈1
✈2
✈3
✈4
在我們住處的外面,都種了很多植物,很多我不知道的植物。 就這個為例,這裡工作人員說這個是可以吃的,但是我們沒有人敢嘗試,我還真只是拍照留念而已。


✈5
✈6
✈7
✈8
✈9
其實我的菜園篇也不是很完整,因為我有很多照片沒有拍到,這黃瓜的菜園是我唯一拍到的。 這裡除了黃瓜,木瓜,還有種植其他蔬菜類和花朵。 在我們會去的那天,由於我的姪女們一直嚷著說要種花,工作人員也很貼心的找來幾棵幼苗來讓姪女們栽種。

Location details|地點詳情:點擊這裡

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.