【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, May 19, 2013

【Kuching|古晉】Hui Sing Hawker Centre|辉盛小販中心

May 19, 2013, Sunday
真的是越久就越不記得了,還好我對照片的記憶還是會有一點印象。。。因為我幾乎差點找不到這個地點是在哪裡了。 多謝谷歌大神的幫忙,大略有這個小販中心的印象,沒有花太多時間,我就找到它的名字和地點了。 話說在貓貓博物館回來後,我們就休息一陣子再出去和愛莉詩吃晚餐。 由於第一次和博客見面,還真的有些尷尬,害我一直傻笑。 我們有手機聯繫,約好在一個地方等候,然後我和美玲再跟著她老公的車來到這個小販中心吃晚餐。

✈1
✈2
當時的相機和技術還沒有很好,所以照片出來的素質固然是有差的。 這裡的豬肉沙爹,算是很多人點的。 即使在谷歌上看到多數都是會點這個沙爹的,我們叫了20支,4個人分。 各自點了一人一碟茄汁粿條,這感覺有點像荷蛋荷,味道非常香濃。

Hui Sing Hawker Centre (辉盛小贩中心) 
169-177, Lorong Taman Hui Seng 3, Taman Hui Sing 93350 Kuching, Sarawak, Malaysia.

4 comments:

  1. 古晉!!呵呵,被主題吸引進來了!
    話説,你有嘗到哪裏的 Kolemee 嗎?

    ReplyDelete
  2. 我以前在古晋念书的时候,辉盛是我最常去吃的地方
    一转眼居然就20年了,怀念!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 宅妈,或许我们曾经见面过呢,因为我娘家在那里拉,呵呵~~~

      Delete
  3. 珊妹子阿,2013 年的相片,那是我们第一次见面呢,哈哈~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.