【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, September 06, 2014

【Book|書籍】《我的單身不命苦》

September 6, 2014, Saturday
週末不出門,最幸福的就是賴在家裡看書,無需看什麼特定很多字的書,純碎就是來個放鬆,所以就選來這本有點像高木直子的書籍來快讀。

✈1
✈2
相信這個就有像我這種單身勝女才明白的道理,這個根本就是我的寫實。 在我以前還沒找到工作的時候,我就真的很怕遇到認識的人,擔心他們會問我現在在幹嘛,我就是那種很愛面子的,超愛在乎別人怎麼看我的人。。。。。。(那是不好的哦~~)

✈3
哈哈哈。。。我以前就這樣,但是好像最近都不會這樣了,我好像覺得我單身很好,因為我學到的東西越來越多,我就是喜歡自己多才多藝(這句話好像用來稱讚別人,我幹嘛自己用來稱讚自己>.<)

✈4
最後一個圖畫真的很應景,很多有伴侶的,結婚了的就是會這樣說。 套回程又青的對白“人總是會羨慕自己沒有的,生活並不完美,但並不代表它不美,多看看你生活中,美的部分吧! 否則,我們永遠會有羨慕不完別人的人生。”
*********************************************************
English: A book about single, obviously I bought this to read because I'm single...what else to say? Anyway, maybe it could be a big deal last time, but now time flies by, I actually is not bad being single.
  

Author|作者: 森下惠美子
Translator|譯者:陳怡君
Publisher|出版社:大田
Publish Date|出版日期:2007/10/29
Language|語言:繁體中文 
Pages|页数:112
ISBN:9789861790756
Price|定價:KinokuniyaPopular博客來

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.