【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, March 08, 2017

【Movie|電影】Kong: Skull Island|金剛:骷髏島

March 8, 2017, Wednesday
久違的電影了! 其實沒有寫電影,是真的因為我沒有機會可以看電影。。。自從哥哥有了女朋友後,就拋棄我和二姐夫,二姐夫就唯有帶我二姐去看電影,即使二姐每次都看到睡著,而我就自己一個人去看,還是跟朋友去看。 說到最後,最可憐那個還是我,竟然又自己一個人去看電影=.=!!  由於在多次的抱怨後,一直嚷說哥哥害到我們都沒有得看電影。 哥哥再次和二姐夫還有我一起去Tesco,MBO看電影了,可惜本來要出席的哥哥女朋友卻有些事,沒法一起去看。

✈ 1   Picture Sources
Kong這個字,顧名思義金剛的意識。 當問起我哥哥看什麼電影的時候,他還說看“哥斯拉”,真是有夠亂來。 歷年的金剛都會有一幕是女主角摸著金剛的臉,還是鼻子啊? 的一幕的,我就是等這一幕,我不知道為甚麼,就總覺得導演一定會設定這一幕。 這電影裡裡的金剛是這座島的守護神,在這座島上,除了金剛自己之外,還有其他的動物,像是巨型八爪魚,像竹子那麽高大的蜘蛛,會動的樹桐,還有一種極巨大的爬行動物。 一座無人靠近的島嶼,因為巧妙的給衛星發現到了,而好奇的靠近,去到他人的土地,就要遵守他人的規矩。 所謂河水不犯井水,大家各不相干。。。

*這篇純碎個人觀後感,別作與其他用途

1 comment:

  1. My siblings who just watched this movie says that Kong is like real! Worth to watch it.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.