【Newest Updates | 最新博文】

Monday, June 15, 2015

【Singapore|新加坡】Airport to Grand Mercure by Shuttle Bus|機場到酒店的接駁公車

June 15, 2015, Monday
Grand Mercure酒店是有提供機場到酒店,酒店到機場的接駁公車的,所以依據指示牌到巴士站等巴士,不同的Terminal,巴士抵達的時間不同,可以點擊這裡知道詳情。

✈1
✈2
剛到等候站的時候是1點21分,工作人員給我們這酒店的貼紙,以便當接駁公車抵達的時候,可以知道我們是在等他的。 (這有點像是跟團去旅行的時候,帶隊的導遊會發給我們的貼紙一樣,呵呵!)


✈3
✈4
✈5
12點32分的時候,巴士終於來了,我們確認後才上巴士,我坐在最前面的位置,因為我有點擔心我的行李這樣放會倒下或者滑來滑去。

✈6
✈7
非常可愛的設計,我怎麼可以不拍呢? 這個是在機場去酒店的路途上拍到的,慶幸我是坐在左邊的座位,所以讓我可以很方便的拍到這個照片。

✈8
機場到酒店只需10到15分鐘,短短的路程,果然不出我所料。。。它最後是倒下的,還好沒有滑走掉,哈哈哈哈!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.